Typy strony internetowe Rzeszów
Obecnie trudno jest jednoznacznie podzielić strony internetowe Rzeszów ze względu na ich rodzaj – bez problemu można stworzyć stronę internetową łączącą cechy innych typów witryn. Przykładem takiej strony może być sklep internetowy który może także doskonale prezentować naszą firmę a również posiadać moduł blogowy na którym będziemy umieszczać np. poradniki zakupowe. Dlatego też wybranie typu strony internetowej jest niełatwym zadaniem jednak aby pomóc Ci w nim przedstawiamy najczęstsze typy stron z którymi się spotykamy:
- Strona wizerunkowa – jej głównym celem jest zaprezentowanie firmy lub produktu a także danych kontaktowych lub informacji o tym gdzie możemy dostać zaprezentowany produkt. Z tym typem stron mamy największe doświadczenie dzięki czemu możesz mieć pewność że dobrze zajmiemy się zaprezentowaniem Twojej firmy od najlepszej strony.
- Sklep internetowy – jego głównym celem jest oczywiście sprzedaż produktów firmy, strony tego typu tworzymy w oparciu o platformę WordPress (WooCommerce) lub Shoper które dadzą Ci spore możliwości edycji treści i sposobu ich prezentowania.
- Blog – jest to najrzadziej spotykany rodzaj strony internetowej wśród naszych klientów, wynika to z faktu istnienia szybkich i sprawnych rozwiązań pozwalających na własnoręcznie tworzenie bloga. Jednak nie są one optymalne pod kątem optymalizacji SEO oraz edycji treści. Nasze blogi pozwalają na swobodną edycję treści na nich się znajdujących oraz na rozbudowę bloga o nowe funkcje za pomocą wtyczek (zarówno płatnych jak darmowych)
Jednak typ strony internetowej nie jest kryterium którego musisz się twardo trzymać przy planowaniu swojej witryny – tworzymy strony internetowe Rzeszów zgodnie ze wszystkimi Twoimi wymaganiami.
Tworzenie stron internetowych Rzeszów – sklepy internetowe
Projektowanie sklepów internetowych to nasze ulubione zajęcie – wszystko przez to że jesteśmy zainteresowani tematyką handlu internetowego. Jak więc wygląda tworzenie stron internetowych Rzeszów typu sklep internetowy u nas?
- Analiza potrzeb – rozmawiamy z klientem aby dowiedzieć się o jego planach na sklep internetowy co pozwala nam na dobranie odpowiedniej funkcjonalności oraz rozwiązań do potrzeb i wymagań klienta.
- Przygotowanie projektu graficznego – tworzymy atrakcyjny, przyjazny dla użytkownika oraz wygodny projekt strony i podstron których forma nie będzie sprawiała problemu użytkownikom sklepu.
- Kodowanie – w tym etapie zajmuje się połączeniem wszystkich elementów w całość. Dodajemy materiały takie jak opisy czy grafiki. Dobrze przygotowany sklep będzie sam poszukiwał nowych odwiedzających poprzez odpowiedni dobór słów kluczowych, informacje czy optymalizacje SEO.
- Testowanie i szkolenie – testujemy zaproponowane przez nas rozwiązania oraz przeprowadzamy szkolenie z obsługi sklepów. Zajmujemy się pomocą w dostosowaniu procesu sprzedażowego oraz logistycznego dla Twojego sklepu internetowego.
Jak widać tworzenie sklepu internetowego jest trudny i wymagający wielu kroków proces aby dostarczyć poprawną pod każdym względem witrynę. Poza tym warto wspomnieć, że w przypadku sklepów internetowych wyniki strony są bardziej mierzalne dzięki zainstalowanym przez nas narzędziom diagnostycznym i analitycznym.