Blog

Jak poprawić konwersję w sklepie internetowym?

Jak poprawić konwersję w sklepie internetowym?

W e-commerce, jednym z głównych wskaźników sukcesu jest konwersja – czyli liczba użytkowników, którzy dokonują zakupu w stosunku do liczby odwiedzin na stronie sklepu. Zwiększenie konwersji to jeden z najważniejszych celów każdej firmy działającej w handlu online,...

czytaj dalej
Co to jest lejek sprzedażowy i jak go stworzyć?

Co to jest lejek sprzedażowy i jak go stworzyć?

Lejek sprzedażowy to jeden z fundamentów skutecznego marketingu i sprzedaży. Jest to proces, który obrazowo przedstawia drogę, jaką przechodzi potencjalny klient od momentu, gdy po raz pierwszy usłyszy o Twojej marce, aż do finalizacji zakupu. W uproszczeniu jest to...

czytaj dalej

Jesteśmy zespołem profesjonalistów, którzy zajmują się rozwiązaniami dla handlu oraz marketingiem. Chętnie dzielimy się wiedzą, stąd powstała przestrzeń blogowa na naszej stronie internetowej. Zanurz się w naszą bazę wiedzy i skorzystaj z zawartości.